Ledighet är inte fel

Nu är äntligen första tentan avklarad, eller ja i måndags rättare sagt! Men efter ett flertal intensiva veckor med mycket ny information att prenta in i huvudet...massa latinska ord om skellet, muskler, nerver, leder och legament så hoppas jag verkligen att jag kommer få G på tentan! Kunde nog inte så mycket som jag borde, men hoppas de e tillräckligt.

Under denna första tiden i skolan så har tiden verkligen sprungit iväg, dagarna går så fort, en vecka går så fort att de är torsdag innan man hinner tänka på att de ens är måndag typ haha :P

Jag har ju pendlat hittills varje dag, börjar bli trött på detta, därför är de så himla bra att jag helt otroligt nog hade tur att få en lägenhet väldigt centralt, så nu flyttar man snart, spännande och roligt att komma närmare de studentliv man nu skapar och lever :)

Blev ett flertal timmar på ikea igår, inköp av möbler och inredning till lägenheten, tycker de är kul att inreda sitt egna krypin :) sedan hämtade jag en bäddsoffa som jag köpt genom blocket, väldigt fin och stor :D

Nu har man några välförtjänta dagar av vila, eller vila och vila...blir mer åt de äventyrliga hållet, är ute och reser några dagar! Vart jag är kommer jag skriva om när jag är hemma igen, tills dess får ni fortsätta vara nyfikna haha :P

Ha de grymt tills dess XD
XOXO


Allmänt/General | |
Upp