MondayAgain

Då har helgen passerat, en lugn helg hemma hos familjen. God grillad mat, gott och dricka, bra sällskap <3 Var hemma från fredag till söndag, vid 10 tiden på söndagen rullade jag hemmåt igen. Resterande dag spenderades med min andra halva, kollade serie och åt sushi till middag.
 
The weekend is over, we did not do so much, just enjoy each others company, msde delishes food. Around 10 am om Sunday i drove jome again and spend the rest of that day with my love <3 watched series and had some yammy sushi for dinner. 
 
 
 
Idag jobbade jag mellan 7-12, sedan åt jag en god lunch på restaurangen, killen var redan där så han körde hem mig sedan. Just nu tar jag de lugnt i soffan, innan de blir lite snabb städning innan jag tar mig till gymmet för ett mage och konditionspass.
 
Today i had work between 7-12 am, and then i eat lunch at the rastaurang with my love before he drove me home. At the moment im laying in the caoutch and relaxing before i will clean the apartement and later hit the gym. Abs and cardio today :)
 
XX
 
Allmänt/General | |
Upp