:D

Hej

ja vet...nu va de ett tag sedan jag skrev sist ;P
Dagarna har mestadels bestått av jobb, har sagt de förr...detta jobb kräver tåååålamod haha och de e inte lätt, men man får bara tänka klokt, dem kan inte hjälpa att dem beter sig på detta sättet :P
Under förgående vecka hade jag onsdagen ledig och de blev både promenad, ridning och fyrahjuling i skogen, så kul ju haha :D
Annars hade jag helgen ledig, blev en välbehövligt och riktig mysig paus. Fredagen bestod dock av terminens första lektion, kommunikation..en intressant klass faktiskt, ska bli kul att se hur de utveckas, vi fick ställa oss och prata redan då så de va bara att tränga bort nervositeten och prata haha och sedan åkte jag till gymmet, där pratade jag med en jag inte träffat på länge, trevligt! sedan blev de att åka hem och passa mormors hund innan de blev jobb till sena kvällen.
Lördagen bjöd på shopping av skor, bra vinterskor så man inte fryser tårna av sig haha! sedan blev de fika med familjen och systerns kompis på David Bagare på frölunda torg, deras mumsiga räkmackor :D
Sedan blev de att åka hemmåt igen, för min del blev de sadan att åka iväg för några mysiga timmar. Kvällen bjöd på god middag, film och bad, och givetlvis mys mysigt sällskap :)
Dagen därpå blev de en slapp dag med promenad och allmänt mys :D
Hemma igen vid 21.30 på söndag kväll och de blev sängen, för måndag och tisdag bjöd återigen på jobb, så nu e man ganska så trött, ledig nu ons och tor innan de blir lektion på fredag, vad helgen bjuder på ännu vet jag inte. Först ska jag fylla resterande dagarna innan helgen med något vettigt, blir nog en del plugg med även träning, börjar brinna lite i knogarna, gbg varvet närmar sig med stormsteg :/ hahaha :P
Allmänt/General | |
Upp