26 Januari

Lördag idag ja...blir inte att jag skriver så ofta, de händer inte så mycket för tillfället!
Tentavecka förra vecka, gick väl inte fullt så bra som jag ville men kan inte alltid gå som man vill, vare sig till är i privatlivet eller i plugget....
I helgen (blir då förra helgen emot idag haha) blev de Trollhättan för att fira Sandra och Davids födelsedagar kombinerat med inflyttningsfest :D de va skönt att lämna Halmstad för en natt, mycket som händer känslomässigt så bara bra att komma få nya intryck och träffa nya människor :) kvällen där innehöll allt från mat, dans och lekar till utgång....passade på att träffa upp en person jag hållet kontakt med under en period och de va kul, alltid kul att Träffa nya personer som sagt!
veckan som blev väldigt lugn, uppstart av nya kurser och en massa träning på gymmet :) måste på allvar börja ta tag i löpningen...Gbg varvet närmar sig snabbt, så har blivit 3*30 min på löpband, alltid något,
 
igår va de fredag med, långledigt ända till tisdag! Men dagen igår bestod av storstädning och tvätt och på kvällen träning och lite snack med en kompis. 
Idag, lördag 26 januari får jag finbesök av Eva, fick ett samtal igår att hon kommer och de gjord min gårkväll och dag idag väldigt bra haha! :D 
 
Så de va väldigt kortfattat om de lilla som hänt de senaste haha...men alltid något istället för inget :P 
 
bjuder på en bild från Nice, hade inte tackat nej till att få vara där just nu :) 
 
 
 
Allmänt/General | |
Upp