Heeeelg :D

Tjenixen :D

Idag har jag haft en ganska så produktiv dag tycker jag. Först va de skola, ny lärare och de kändes mycket bättre faktiskt! 
Sedan blev de att åka och handla mat, vidare till allum, Partille innan de blev hemåt!

Ställde mig och bakade lite, Popcackes tror jag de hette, väldigt goda faktiskt :)

Sedan pysslade jag ihop en inspirerande tränings/kost kalender som jag nu tänkte använda mig av så man får lite mer koll på sin träning :D

Är nu med i Team Ellen, vi är ett gäng tjejer från lite runt om i landet som har i mål att träna och hålla sig nyktra ;D
Kommer bli hur grymt som helst de här. Målet är den 18 Maj :D
( Ellens blogg :  http://www.finest.se/milady )








Kram Kram
Allmänt/General | |
#1 - - Malin:

Haj :) Ellen har fått det ltie om bakfoten, jag pluggar inte till PT utan tränar med PT. JObbar dock på SATS som medlemsrådgivare ;) Kram

#2 - - Carolin:

Hej, ok sånt händer hehe! :D sjukt skoj ändå att jobba på gym ju :)

#3 - - Sandra:

Vad kul att du hittat ett träningsgäng :)

Vi ska heja på dig :)

#4 - - Carolin:

Tack hehe de hoppas jag att ni gör :D

Upp