Årets första snö, lite mysigt e de allt ;P

Dagens planer som varit planerade nu några dagar blev inte av, väldigt tråkigt tycker jag då man e förskyld.
Hur mycket jag än hade velat dra ur förskylningen ur kroppen och satt mig på bussen så får man bara ta de som de är och acceptera :(
Nu har även årets första snö fallit, mysigt tycker jag allt, hade velat ut och hoppa omkring, tagit mysiga promenader men får nöja mig med snön skyltad genom fönstret. Hoppas på att må bättre under morgondagen :)
Bjuder även på en bild :)
Allmänt/General | |
#1 - - Sandra:

Nice bild!

Jag är inte lika glad i snön som du, men är du glad så är jag glad ^^

Krya på dig!

kram

#2 - - Carolin:

hehe, sålänge snön e som på bilden så e de ok..men blir de slask så är de inte kul längre. men just nu e jag glad ;D

Tack så mycket

kramar

Upp