Thursday --> Restday number two

Hi you
 
Idag, 4:de jobbdagen på raden. De tar på krafterna att stiga upp halv 6 varje dag, slutar ofats vid 13 tiden. Idag slutade jag vid 15. Jobbet gick bra, trots att jag kände mig seg i kroppen, dumma halsen som ska krångla. 
Träning står egentligen på schemat idag- Mage, men får helt enkelt lyssna på kroppen och ta en extra vilodag istället och hoppas att halsen blir bättre och kroppen laddas med ny energi.
Blir att möta upp killen snart för att handla lite innan de blir en lugn kväll.
 
Imon, väntar de en dags besök tur och retur till Gbg och min älskade familj som jag inte träffar så ofta tyvärr. Men nu kände jag att de vart dags.
 
Just nu, en kopp te och soffläge
 
Today, i had my 4th workday in a row, my body is really tired now. Unfortunally i have to skip my workout session today, my body dont feel 100 % good and my throat is not all good, need to rest today as well, even if  i had my official restday yesterday.
 
Tomorrow, i will visist my family over the day,feel good. 
 
At the moment, a cup of tea and relaxed mode in the couch.
 
 
 
Lämna gärna en kommentar
Feel free to leave a comment
 
 XX
Allmänt/General | |
#1 - - Sofia Nilsen:

Segt med halsont asså! Men ja, man ska ju lyssna på kroppen...känner dock igen känslan när man vill träna men inte kan, så trist

Svar: Ja de e riktigt segt verkligen, men viktigt att lyssna på kroppen och inte göra de värre :) de är jobbigt att inte kunna träna när man verkligen vill haha^^
Carolin

Upp