GymFlow +

A favorite spot for me is the gym, here i can sweat and really just let everything else go for an hours or two ;) Thats a good feeling, both for myself and my body. Today as usual, i felt it burn in my abs and back, closed the session with some cardio. 
Tomorrow i may be free from work, if i dont get a early call in the morning, otherwise, i will study and enjoy the sun
----
Gymmet är ett av mina favorit ställen att spendera tid på, här kan jag släppa allt annat och bara vara i en eller två timmar..viiket är en skön känsla, båda för mig själv och så mår kroppen bra även så. Idag blev det ett pass för magen och ryggen som avslutades med kondition.
Imorgon, är jag ledig om inte jag får ett tidigt samtal om att komma in och jobba. Blir det ledigt ska jag plugga och njuta av dagen
 
  
 
    
 
 
 
Allmänt/General, Favoriter/Favorite, Träning/ Workout, Vardag/ Everyday | Halmstad, idrottscentrum, träning, workout, blogg, monday, måndag, mage, abs, back, rygg, cardio, kondition, IC, jobb | |
Upp