Göteborgsvarvet 🏃🏼


Finally over for this time, without any prior time in the running groove I made it through my running the first 13 km and then mixed walking with running, my legs felt like stones so I'm just happy i made it :) with a time of 2 hours and 33 minutes. Not my best time, but next year I'm on it again ;) And im so proud of my mother, it was her first time and she made it through as well 👊🏼
----
Då va det över för denna gången, skönt.! Utan någon löpträning innan så klarade jag att genomföra det i alla fall. De första 13 km sprang jag sedan resterade bit blev det löp blandat med snabb gång, men en tid på 2 timmar 33 minuter tog jag mig i mål :) Glad för att jag tog mig igenom det, nu ser man fram emot nästa år. 
Även så stolt över min mamma, som genomförde sitt först Göteborgsvarv 👊🏼





Allmänt/General, Motivation/ Motivation, Träning/ Workout | 21km, Gbg, Göteborgsvarvet, Sverige, Sweden, goteborgsvarvet, göteborgsvarvet2016, half marathon, running, springa | |
Upp